9,2
916 beoordelingen Powered by TNS

Beoordelingen Toyota Beukers

9,2

916 beoordelingen - Powered by TNS

Filter

Ik koop al mijn hele leven naar tevredenheid mijn Toyota bij deze dealer.

Ben Middendorp (Poeldijk)
23-06-2021

Service, deskundigheid en auto zijn top.

Y de Jong (S-GRAVENZANDE )
21-06-2021

Vakkundig, prettig bedrijf.

J.Buitelaar (Den Haag)
21-06-2021

Alles gaat goed van afspraak tot en met de werkzaamheden en het kopje koffie.

Zandstra (Hoek van holland)
11-06-2021

Goed bereikbaar en ik heb er geen klachten over.

M.A. van der Meer (Hoek van Holland)
03-06-2021

Ik word altijd vriendelijk en beleefd geholpen. Medewerkers staan direct klaar en krijg altijd goede informatie. Zijn zeer behulpzaam. Heb het volste vertrouwen, vandaar dat ik al meer dan 30 jaar klant ben.

Mevr.M.Nieuwland (Delft)
03-06-2021

Een garage waar je van op aan kan, vriendelijke benadering per telefoon. Prettige medewerkers, en garagepersoneel. Komen alle afspraken na. Zeer tevreden.

N. Westerduin (Wateringen)
25-05-2021

Goede ontvangst, vriendelijk en kundig personeel.

Patrick Schermer (Voorburg)
12-05-2021

Top bedrijf.

Peter
12-05-2021

Ik ben zeer tevreden de dealer. Erg te spreken over de service, kennis en vriendelijkheid van de verkoper en de eigenaar. Blij dat ik mijn auto hier gekocht heb. Zal ze zeker aanbevelen.

Edwin van Dop ('s-Gravenzande )
12-05-2021

Al jaren een vaste klant en super tevreden. Tot volgend jaar maar weer.

Mevr. M. Weevers (Den Haag)
07-05-2021

Top garagebedrijf. Deskundig advies, transparantie over kosten en altijd gericht op het verlenen van (snelle) service.

Michel Heins (Hoek van Holland)
05-05-2021

Duidelijke uitleg.

M.Witte (Hoek van Holland)
05-05-2021

Heel fijn autobedrijf, no nonsense en snappen wat service is. Erg klantgericht en doen wat ze zeggen.

Hr Witteman (Den haag)
05-05-2021

Afspraak is afspraak.

Arnold (Naaldwijk)
22-04-2021

Ik ben vriendelijk ontvangen, zijn behulpzaam en een goed deskundig advies gekregen.

Ad R. (Hoek van Holland)
22-04-2021

Wij zijn al zo’n 35 jaar klant en voelen ons daar ‘thuis’! Bij de ‘oude’ Beukers maar zeker ook bij de ‘jonge’ Beukers!

Dhr. M.L.van Dam (Den Haag)
21-04-2021

Betrouwbare en prettige afhandeling van mijn onderhoudsbeurt/APK/schadeafhandeling incl. vervangend vervoer.

Arjen van Reeven
19-04-2021

Perfect geholpen en zeer klantvriendelijk behandeld.

J Muns (Den Haag)
14-04-2021

De afspraak was makkelijk te maken, alle medewerkers zijn vriendelijk en klantgericht, de werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd en de auto was op tijd weer klaar.

W van den Akker
12-04-2021

Wij zijn al jaren een tevreden klant bij Beukers en hebben nog nooit klachten gehad.

Gerard. van de Wijgert ('S-GRAVENZANDE)
06-04-2021

Erg vriendelijk, duidelijk in communicatie en goede service.

Evert Kerdijk (Heemskerk)
25-03-2021

Ik kom er al een 40 jaar en heb er ook gewerkt.

W verduijn (Naaldwijk )
16-03-2021

Uitstekende dealer met goede service. Maar vooral het persoonlijk contact stel ik op prijs, het personeel herkent me als ik binnenkom en denkt mee over oplossingen.

Joep Timmer (Wateringen)
05-03-2021

Bedrijf met een prima uitstraling, service gerichte vriendelijke medewerkers.

Jos van Erven (;s-Gravenzande)
05-03-2021

De afspraken die vooraf zijn gemaakt zijn uitgevoerd, behalve de up-grade van de navigatie. Volgens de receptie was dat 2 dagen over tijd. Hier was ik het niet mee eens! Het was mijn eigenlijk ook niet bekend en had de afleverdatum niet in mijn hoofd! Bii het maken van de afspraak voor het onderhoud heeft niemand hier ook maar 1 woord over gerept. Met dit probleem ben ik naar de directeur gegaan en een uitgelegd. Hij had begrip voor mijn standpunt. Hij zit met handen en voeten gebonden aan de regeltjes die Toyota oplegt, en mag dus officieel dit niet meer uitvoeren. Uiteindelijk heeft de garage wel de up-grade uitgevoerd onder verantwoording van de directeur, hier heb ik ook geen rekening voor gehad. Dit alles omdat ik 2 dagen te laat was, mijn auto is afgeleverd op 17-02 en de onderhoudsbeurt is afgesproken voor 19-02.Voor de directeur moet ik zeggen, dit noemt men klanten binding! Nb dit is reeds de 7 e auto die ik bij deze dealer heb gekocht. Van Toyota hoofdkantoor vind ik dit werkelijk niet kunnen, zeer klant onvriendelijk! Deze afspraak was niet 2 of 3 maanden te laat maar 2 dagen!

Dhr F vd Kruk (‘s-Gravenzande)
05-03-2021

Deskundig, vriendelijk personeel. Zeer goede service. Snel.

Gerard van Steekelenburg (Kwintsheul)
05-03-2021

In alle opzichten ben ik een tevreden klant.

Mevr. Leny Giesselbach (Naaldwijk )
05-03-2021

Eerlijk, vriendelijk en vakkundig personeel.

D. Kieboom (Den Haag)
05-03-2021

Zeer tevreden.

Aad storm (Monster)
25-02-2021

Toyota cookiebeleid

Toyota.nl maakt gebruik van essentiële cookies, cookies ter verbetering van de website en social media en reclame cookies om u optimaal van dienst te zijn en te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u hiermee akkoord gaat, kunt u gewoon verder gaan. In ons cookiebeleid leest u meer over cookies en kunt u indien gewenst uw cookie-instellingen aanpassen.